Bröt foten...

Söndags: åkte snowracer med juliana, fasna med foten mellan
sitsen och där man har fötterna och skada mig.
Måndags: Åkte till solgärede vårdsentral som skicka oss till kungälvs sjukhus,
in på akuten med mamma och rönkta foten,
och dom sa att jag hade brutit foten (speralfraktur), kanske
ska operera.
Dom skicka mig till östra sjukhuset i gbg
Var på sjukhus i 9timmar och träffa en läkare i ca. 1½ timma
resten var vänte tid....
och gipsa.
åkte hem och sov.
Idag: åkte till sjukhuset vid 9, rönkta foten på not annat sätt.
vänta,vänta och vänta
Fick reda på att jag ska gå med gipset till nästa torsdag.
sen rönkta igen och nytt gips,
sen får vi se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0