Hemma dag

Heejsan!!

Uppdateringen blir dålig när jag är hos mamma för jag hatar
våran dator och tangentbordet.
Men jag gör allt jag kan för att få det funka.
Jag kan dock inte ladda upp bilder :'(


Jag känner mig lite lat för att jag inte ens har varit ute
på hela dagen!
Jag har bara kollat tv och suttit vid datorn.

_________________________________________________________


                   Sarawhbby? Träna??

En sak ni inte vet är att jag har börjat äta mycket sallad,
jag gör en god sallad med: Gurka, tomat, örtsalt, avokado, sallad & olivolja.
Mumms!! Så gott!
Jag äter typ sallad hela tiden för jag förbereder mig inför våren.....
För  när jag blir av med gipset ska jag börja träna!
Jag ska: springa/jogga, äta mycket sallad/''rätt mat'', styrka.
Och så klart Rida! <3

Hörs&störs!/ Sarawhbby!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0