Nytt stall....

Jag kommer vara på stall Hagen också.


Jag håller ju mycket på med hästar osv.
Så här är ''the story'' on det nya stallet:
Jag och min syster Amanda gick till granngården för att köpa grimmskaft,
efter vi hade varit där gick vi och ställde oss vid tvetgatans busshållpl. för
att vänta på kungarundan.
Plötsligt känner jag en nos som nosar på mitt ben,
Jag vände mig om och hälsade på matten och hunden.
Vi började prata om hundar och sen kom vi till hästar,
jag sa var jag red och hon fråga: Är det hos Johanna?
Jag sa: ja.
Vi pratade lite till och sen skulle vi ta samma buss till ytterby,
sen frågade hon om jag skulle till kärna och det skulle jag ju.
Jag fråga var hennes stall låg och det ligger 3 kilometer
från min pappa.
När vi var i ytterby ringde hon till en verkstad som hade hennes bil
Så hon var tvungen att hämta den.
Vi bytte nummer ochsen prata vi och jag hittade pappan till Felicias häst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0