Igår...

... var jag i stallet och jobba lite, red lite. Jag var där från 15:00-19:10 typ, och först ledde jag i 15:30-gruppen sen fick jag skritta av Gullan(Girl power)Sen ledde jag igen. Men när alla åkt hem så fick jag rida den nya ponnyn ingen annan ridit(jag var först i stallet) Och det var Brolle!!
Han kom i förrgår kväll så han var lite ovan, han bråka rätt mycket för att han va ny.

Idag ska jag leda 16:30 sen ska jag rida Brolle på en lektion 17:00 för att se hur han är<3
Bilder kommer snart jag ska bara äta och klä på mig sen kan jag åka bort och ta kort<3

Kommentarer
Postat av: Storasyster Andréa

Vad duktig du är gumman! Jätte härligt att du har något som du tycker om att göra under sommarlovet, det blir väl mycket ridning nu eller? Kraam! <3

2010-06-17 @ 11:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0