Svar:

Anna om Lutfina:
Jag vill bara säga att det är ett pessoa och inte ett vanligt tredelat bett, sen är tvådelat skarpare en ett tredelat bett ;)
IP:
Svar: Jag vet att de e ett pessoa bett... Och att de inte e samma som ett vanligt tredelat bett. Som skrivet: ''Idag hade vi bara ett vanligt tredelat bett och jag tyckte inte de var så bra på henne men jag har ett sånt fast tvådelat, inte så stakt men musigt att rida med :)'' Med ett ''sånt'' menar jag bilden nedanför.
'
Inte för att skryta eller så, men jag kan en del om bett och utrustning ;)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, haha. Läste lite fel ;) men vad menar du med det där om tvådelat, det är ju starkare än tredelat pessoa? ;)

2011-08-13 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0