Lilla Rufus

Haha! Fick Rufus idag och de ångrar jag inte! HAn e så sööt lilla ponnyn ;)
Först hade jag sadel på uppvärmningen men ulle tyckte inte att den låg bra så jag fick rida barbacka :) När jag var barbacka skulle vi börja galoppera och då försökte han slänga av mig några gånger så att jag hamnade typ på halsen, Rättare sagt, jag satt på manken. Och en gång när han gjorde de så slängde han sig mot väggen, så jag ramlade av xP Shit va kul de va!!
'
Han är typ omöjlig att fånga, men Anna var grym och fångade honom när hon satt på ''Blacky''.
Vi slängde på sadeln och jag satt upp igen, när vi skulle skritta slog jag till med skänklarna och spöt, han visste vad som gällde efter de. Vi gick ut på spåret och jag travade och sen fatta galopp, han gjorde de smarta valet att galoppera och lyda mig :D
Sen arbetade vi med öppna och det gick super! Rufus har inte gått på tygeln eller något sånt på jätte länge.
Jag är jätte nöjd med dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ramla du av du som säger att du är så följsam.

2011-09-09 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0