1. Varför började jag rida?

Jo. Min famlij på mammas sida har alltid hållt på med hästar. Min morfar har travhästar och min moster rider western. Jag har alltid älskat att rida, enda sen jag var liten då jag red på min morsters häst ibland. Jag fick klippkort av min moster i julklapp på Kongahälla ridsällskap. När jag gick i fyran började jag och en klasskamrat på ridskola, jag flyttade snabbt upp i en etta och sen klättrade mig uppåt i grupperna. Jag bara älskade ridningen och ville bara rida mer! Fortsättning följer i nästa fråga!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv:

tack att du tkr att min blogg är bra ;)

Jag tränar hoppning! Men utan dressyr så går det ju inge bra i hoppningen... :)

2012-04-11 @ 20:51:05
URL: http://ponniebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0