5. Det konstigaste du har gjort i stallet...?

Jag har gjort mycket konstig i stall.... Till exempel när jag och sara somnade på hästarna de kallar jag lyckat. Inte så bra då om man tänker på säkerheten. Jag, Sara och Anna väntade på min pappa så jag fodrade alla hästar medan Sara låg på Glimmer. Vi försökte ropa på sara för att hon skulle hjälpa till med de som var kvar utan resultat. Anna åkte hem lite senare, efter att vi hade fotat Sara då. Jag hoppade upp på Lutfina och lade mig på Lutfina så som Sara låg, i väntan på min far.

Lutfina var så varm och mysig när hon stog där och tugga..... Mmmmmmmmh..... Jag hör någon som pratar med mig och då väcker mig, då hade pappa kommit. Jag kollade på klockan och tänkte ''SHit jag somnade på hästen XD''. Jag väckte Sara och vi åkte hem till min säng och sov istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0