6. Vilka är dina favorit hästar?

Mina favorit hästar...? Hmm, jag har ju några jag tycker om att rida men några står ut lite extra!
Framför allt är det ju Lutfina Lenson, vem annars?, jag har ju ridit henne en del och började om med henne så jag började från noll med henne för att få det så bra som möjligt. Hon är jätte roliga att rida och mycket spännande! Hon är ju sto och travhäst så hon är mycket speciell på flera vis men jag tycker konstigt nog om henne endå.


Sen så tycker jag mycket om en ponny som heter Lady, kallas även Lilla Lady.
Hon är ett litet ponny sto på Kongahälla Ridsällskap som jag på senaste tiden falligt för. Hon är rätt jobbig i ridningen och hon arbetar inte gratis om man säger så. Men hon är endå mycket trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0