Går och lägger mig.

Godkväll älskade läsare !
Nu ligger jag i sängen och planerar veckan. Denna veckan kommer det hända massor av saker, både roliga och mindre roliga. Jag har bland annat massor av prov och inlämingar framför mig men även en CR med LL. Efter ridpaset idag känner jag mig redo. Känslan jag har nu i kroppen är ro, jag känner mig sjukt avslappnad och lugn.

Dålig uppdatering idag, iknow, men det kommer förbättre sig eftersom jag ska börja skriva lite åsiktsinlägg. Jag tycker själv att det kommer bli super kul!! Men vad ska bli det första jag tycker till om...? Några förslag?

Dessa brudar har jag varit med hela helgen, love you girls!

Kommentarer
Postat av: linnea antonsson

Love you to! <3

2012-04-03 @ 15:41:33
URL: http://anotherteenagegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0