Gilla läget...

Jag hatar den lilla rosa/vita saken som kallas mobil... Jag ligger fortfarande i sängen efter som den inte har ringt och väckt mig änu?! Första larmet ska ringa 06.30, är klockan de tycker du..? Min mobil är ju blondare än mig jue?!

Är sjukt trött på min mobil asså... -.-'
Tänkte att jag skulle ta mig upp nu och hoppas att farmor kan hämta mig och köra mig till skolan, är ju lite sen.. Vi började bara för 40 minuter sedan. Men jag är sjukt trött på att larmet inte funkar ibland, ÅH! Fick lite sovmorgon efter dansen igår iallafall, hehe.

Så här kännwe jag mig idag...

Kommentarer
Postat av: matilda

åh vad drygt att den inte ringde :/

2012-04-17 @ 10:55:03
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0