Har jag glömt kungälv...?

Godmorgon alla morgonpigga läsare!
Är det bara jag som har passat på att sova lite extra länge idag?? Min plan sprack dom då pappa väckte mig, lyckat va?! Idag händer inte så mycket mer än att jag ska åka iväg till Forsheda, till Mamma! Kommer bli mycket mysigt att träffa henne igen. Det var inte så jätte länge sen men endå. Så vid 12 bär det av till smålandsskogarna!

Jag har märkt en sak
. Enda sen jag flyttade någon mil från Kungälv på heltid så har jag glömt av allt som har att göra med att bo i kungälv. Som vikingamarknaden, gick på den varje år men nu ba ''Eh, shit the same''. När jag tänker på saken så åker jag inte ifrån Kärna alls mycket, jag går i skolan, åker till stallet, åker hem. Åker jag till kungälv så åker jag hem till Anna.
Jag saknar kungälv, mycket, jag har ju varit där hela mitt liv, tills, nu.


Jag har bra folk runt mig, hästar, familj. vad mer behöver man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0