Hemma idag ....

God morgon bloggen!
För min del är det ingen ''god'' morgon, jag är hemma för att jag inte mår så bra. Idag kommer jag då ligga hemma och plugga sönder eftersom jag ska bli en ''nörd'' som jag kallar det. Plugga och lyssna mega mycket på musik, låter inte dumt i mina öron iallafall ! Inte helt nöjd med statistiken de senaste dagarna men de löser sig väll... Om den inte blir bättre så ser jag ingen anledning till att blogga, inte så mycket iallafall, bloggen tar ju tid som jag kanske inte alltid har. Framtiden visar hur det blir med den delen.

Nu ska jag skriva klart min engelska berättelse om London och efter de blir det plugga på NO och svenska.

Idag har jag bara plockat ögonbrynen och kollat Gossip girl, så plugga på säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Kajza

Söt blogg. =)

2012-04-03 @ 22:07:09
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0