Massor av socker, detta har vi gjort

Nu är jag hemma i götet! Eller rättare sagt, ytterby!
Sitter nu hemma hos Sara och chillar. Jag är helt hyper, hihihi nej då! Denna helgen har varit helt sjukt rolig, jag har nog gått upp minst 5 kg... Vi har ätit hur mycket godis som helst, helt sjukt mycket. Vi har blivit mycket bortskämda kan man lugnt säga.

Denna helgen har vi ju varit på några långa föreläsningar, ätit^^, varit ute och gått i den kolsvarta natten mm. Vid 01 i natt satt vi i konferansrummet och tryckte i oss godis, snacka om chill! Det var inte så oseriöst som det kanske låter men vi var seriösa på föreläsningarna, inte annars :P

Linnea, Lilleman, Jag och Bosse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0