Mina älsklingar !

Jag har ju några jag umgås med, är inte så mycket med kompisar, är ju i skolan eller stallet hela tiden.
Men självklart har jag några vänner som betyder lite extra för mig som jag brukar vara med på min fritid och i stall. De jag umgås mest med som jag kan dela ALLT med är Anna och Linnea. Sen har jag ju min älskade BosseBäbis!

Mina vänner betyder mycket för mig, utan dem hade jag inte varit den jag är idag.
Där jag bodde förut hade jag ju helt underbara vänner! Bland annat Andrea som jag var med mycket!
På KRS har jag ju Lovisa och Daniela, Lovisa var jag med en del i sommras.

Anna, Jag och Linnea


Sara/Bosse och jag, Alltid lika flamsiga.....


Kommentarer
Postat av: Sara

Kärlek till dig älsklingsblondii'!!<3

2012-04-09 @ 14:57:27
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/
Postat av: Anna Wingårdh

Älskar dig! <33

2012-04-09 @ 19:30:19
URL: http://awp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0