Över min förväntan !

Idag på ridningen fick jag Lilla Lady, Skit kul!!
Jag var inte berädd att jag kunde rida henne så bra som det gick. Jag red barbacka på henne och det var bara jätte mysigt. Vi red en övning som heter ''Kringlan'' i alla gångarter, det var bara överdrivet kul! Rätt svår övning men våran lilla grupp klarade de endå. Jag har aldrig sett någon rida Lady så fin som hon gick idag, jag är jätte nöjd!

Hon är ju sto och därför lite jobbig. Jag är ju rätt van vid ston nu xD
Lady kommer upp på Listan över favorithästar, LÄTT!
- inte från idag !

Kommentarer
Postat av: Sara - Häst&Ponny ryttare och hoppyfotograf

Blev superglad när hon gick så fint, fick ett litet glädjegrejs! hahah xd Hon gick lika fint som när Nina red henne, helt enkelt superfint, bra jobbat!:)

2012-04-14 @ 00:18:10
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0