Påskhoppningen, 2012

Åh vad jag blir trött på mig själv! När jag ska tävla, bara clear rounder, så kan jag bli så spänd så jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag kan vara super spänd och inte ens märka de. Lutfina gillar att hoppa men hon är rädd och vet inte vad hon ska göra, då ska jag finnas som ett stöd men när jag är så spänd så vågar hon inte hoppa.
Så när vi kom in på banan fattade hon inte vad vi skulle göra eftersom jag bara var spänd. Vi kom över de första hindret men andra hindret var en oxer. Jag var så spänd så hon vågade inte hoppa. Vi lade ner några bommar så vi bara fick komma över sen gick vi ut.

Men, efter alla starter hade gått fick vi hoppa banan igen, fast då 30/40. När vi kom in andra gången fattade LL helt plötsligt vad hon skulle göra där inne och hon blev helt ifrån sig! Hon bara sprang, sprang och flög över de små hinderna! När LL väl fattar, då kör hon järnet!  När vi hade flygit igenom banan känndes det jätte bra! Vi gick ut i paddocken och tog några seger varv, det skulle bara vara ett men jag fick inte stopp på henne, så typiskt Lutfina Lenson!
- Svår kurva, 20cm, kändes bäst :)






Älskar dig Mongo !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder!

2012-04-11 @ 10:52:40
URL: http://ponniebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0