Sista avsnittet av sista dokusåpan...

Idag klockan 22 är det sista avsnittet av den läskiga serien 'Sista dokusåpan'. Jag kommer så klart kolla på den fast än att den är fett läskig! Igår var det sista avsnittet av Karatefylla också, lite synd för jag kommer sakna dessa serier... Helt min smak! Fast det är nog bara jag kom tycker att Sista dokusåpan är fett läskig... Den är ju de?!

Nu har jag kollat in Dirty dancing eftersom jag behöver lite feeling för dansen då vi ska uppträda med de, Det är fett kul! Vi dansade idag i en timma, det var jobbigt med kul. Jag har redan träningsvärk. Efter skolan tog jag en snabb sväng till stall Hagen för att kolla in lite. Det såg likadant ut som sist jag var där.


Up next ska jag kolla in de senaste avsnittet av Ponnyakuten och sen kolla Dirty Dancing igen undertiden jag somnar... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0