Skrivit hästprov och ridit.

Idag på KRS så hade vi tiori och då skrev vi prov, men innan det var jag lite ridsugen så jag red i gruppen innan oss, en tvåa, och då red jag Digidoo som behövdes läxas upp lite. Digidoo sticker gärna, han gär det mest barbacka, och han får för sig att jaga de andra hästarna hela tiden. Vi red en övning som var mycket rolig. Vi vände över ridbanan vid B och när vi kom till E skulle vi rida till höger eller vänster, sen när man kom till svarta plattan skulle man lägga en 10metersvolt sen fatta galopp vid svarta plattan igen. 

För mig gick det väll bra. Jag är nöjd med min ridning iallafall och han gick mycket bra i slutet, Lotta var mycket nöjd med min insats! Han var lite jobbig ibörjan men han blev fin till slutet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0