Denna dagen slutade underbart!

Har hänt en del idag, både bra och dåliga. Älskade Glimmer har fått bölder igen, sånna bölder som han får när han håller på/har fång.. Jag hoppas att han INTE får fång igen, tror inte att han skulle klara en tredje omgång.
Jag fick kasta iväg mig till stallet för att kolla till Glimmer samt rida Lutfina. Glimmer hade tre stycken bölder när jag kollade, hoppas inte att han får mer!  Jag fick ta ett ''power-pass'' med Lutfina också eftersom hon ska gå travjobb imorgon. Efter att jag hade varit på Stall Antonsson stack jag till KRS för att inviga denna terminen! Red Cyklon ute i en hage, det gick bra.
Men efter all ridning så åkte jag hem till Bosses mamma där vi gick ut med hundarna, spelade mario-kart och käkade jätte god middag, sen åkte jag hem. Jag och Bosse spelar allt super mario, vår grej ;)
 
Denna dagen slutade mycket bra! Skriver mer om dagens ridning senare.
Kära Emma kom även och fotade!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

AV ALLA BILDER DU HAR SÅ VÄLJER DU DEN FUUUUU...

2012-08-18 @ 14:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0