Gog morgon !

Sara sover fortfarande, jag hämtade datorn när jag kunde sova för att skriva ett inlägg till er. Offrar mig lite för bloggen, nu får ni märka de iallafall. Jag är lite morgon trött så jag ligger i sängen och försöker vanka. Om typ 45 minuter ska jag och sara ut på isen och åka, efter de går vi väll in igen, byter om och åker till stallet. Idag blir detstall antonsson efter alla gårdagens möten. Jag ska rida LL och vi ska försöka ta oss till KRS för att hoppa annars rider vi nog ut en sväng på en äng eller liknande.

Nu ska jag kolla till lite spal som jag spelar och sen ska jag gå upp. Kl. 8 väcks sara om honom inte vaknar innan ;)
Ni får har de bra utan mig en stund !
- vid hamnen, sommar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut bilder på figo?

2012-02-12 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0