ja... spanska....

Nu sitter jag med rethuvudvärk inne på spanska lektion.
Jag är ju inget stort fan av spanska, de plus huvudvärk, underbart.
Men men, det är bara att fortsätta jobba. Efter spanskan blir det idrott... Ångrar att jag tog med mig idrottskläder eftersom de som inte har de får gå hem 14.10, de vill jag också göra! Men om jag är super glad får jag nog gå 14.10 (Y) Fast jag kanske vill stanna kvar på idrotten endå... Vi får se!

Efter skolan ska jag till Lutfina och jag kommer inte hem förän 18.30 typ. Men jag bloggar när jag kommer hem igen, berättar vad vi gjorde och hur det gick.

Ha de !



Kommentarer
Postat av: Emilia

Har dagen varit bra??

Kram

2012-02-09 @ 13:54:02
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0