LL idag !

När jag kom till stallet så började jag med att mocka Lutfinas box.
Jag fixade med tjejen sen stack vi bort till paddocken barbacka på eggbettet.

Idag satt jag och jobbade mest med ställningen, jag jobbade bara på ställningar typ. Skänkelvikningar, halter, volter mm fick jag också in. Jag stälde henne både innåt och utåt, hon tyckte att jag var lite konstig men hon gick med på de och arbetade bra.

Efter att vi hade ridit i paddocken så drog vi ut en sväng och galopperade lite, underbart! Jag galopperade i en liten uppförsbacke med solnednången på toppen av backen, de plus barbacka = UNDERBART !

Jag har dock inga bilder när vi rider barbacka ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0