Bunny är hemma igen!

Nu är Bunny i sin vanliga bur, hos den vanliga familjen, han är så nöjd!
Det var bunnys inretänder som spökade. Han biter inte ihop riktigt så hans bakre tänder slipas inte så bra..
Men för tillfället mår han mycket bra, Lite lullig och han tar powernaps varje minut, annars är han helt okey!

Han var mycket glad att se mig iallafall. När jag kom låg han med framdelen av kroppen inne i sitt hus och
baken utanför, jag lyfte lite på huset så att han kunde skutta in. Sen började jag prata med honom och då
vände han på sig och stack ut huvudet. Jag pratade med honom en stund och då hoppade han fram. Han vinglade fram i from av ett skutt, sen pratade jag lite mer med honom och då tog han ett mycket bättre
skutt, sen var de powernap som gällde! xD

Bunny är inte helt 100% frisk, hans baktänder kan spöka till det igen och då kan det bara bli kronligt och då får han lida.... Men nu hoppas vi att han håller sig bra eftersom jag vill ha kvar honom!


När du är bra igen Bunny ska du få hoppa igen!

Kommentarer
Postat av: Anna Wingårdh

Härligt att höra! <3

2012-01-11 @ 20:28:50
URL: http://awp.blogg.se/
Postat av: Selina

HiHi gulligt " Bunny" naaw<333333

2012-01-11 @ 20:31:46
URL: http://ponnyssarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0