Galen ridning barbacka, plus poolbadning

Dagens ridning blev en skojig uteritt barbacka. Vi red ut på några ängar och sen upp i skog och mark. Hittade ett fint ställe att bygga skogshinder på, så det ska vi roa oss med någon dag samt leta nya ridvägar. Jag red då barbacka på Lutfina idag och det var jätte kul. Eftersom vi red ett hårdpass i paddocken igår så var hon överladdad och hon var hur pigg som helst och hon ville bara springa! Konstig häst asså... Även om jag älskar henne blir jag lite lack på henne ibland.
 
Efter den roliga ritten så fick vi skynda oss ner till några grannar där barnen skulle på ''pool/pjamasparty''. Jag och A-M blev bjudna på poolbadning och vem kan säga nej till det? Klart att vi åkte dit för sol och bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0