Varit vaken ett tag

Nu är jag här igen! Sorry att jag bara dog igår men jag var på stallet och jobbade med Sara och Molly. Vi hade jätte kul och allt gick super, det var jätte mysigt att knällsfodra med dom! Vi skulle ha sovit i hyddan men vi fick aldrig tag i någon nyckel så det sket sig. Idag ska jag till Stall Antonssson så jag kommer försvinna mer från er... Ska måla och rida hela dagen, allt som vädret tillåter!
- BJUDER!
Imorgon är det skola då... Kommer bli kul att träffa alla igen (vissa)!

Kommentarer
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips och tips!

var gärna med och tävla om att bli veckansblogg på min blogg! :) Du får anmäla dig högst 2 gånger men du kan också dubbla chansen, kolla in min blogg för att se hur du kan dubbla chansen! :)

Postat av: Mimmsan

Gud, jag ÄLSKAR din header! Vart har du gjort den?!

Hoppas du har haft en bra dag, det har jag! Kram, Mimmsan!

2012-05-20 @ 11:55:25
URL: http://lillamimmsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0