Lutfina, det var ett tag sen!

Kändes lite nostalgi aktigt när jag hoppade upp på Lutfina idag,har ju inte ridit henne på ett tag pga en hovböld. Men nu är hon bra igen och hon går att rida och köra fullt ut! Men det kändes på henne att inte jag hade ridit henne på ett tag, kändes en hel del! Så nu blir det uppfostringsridning de närmaste, så jag får tillbaka min bäbis igen! Red även barbacka idag bara för att jag kunde:) A-M hade kört fort med henne igår som tur var eftersom hon tydligen hade varit en riktig jävel som bara drog, hihi, aldirg ha Lutfina på boxvila! hehe...  Hoppade ett litet hinder som avslut, shit va glad hon blev! Känns jätte skönt att Lutfina är bra igen! Taggar sönder inför hoppträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0