Lutfina, bästa hästen, nytt bett och ny sadel

Fick mig en syntetsadel häromdagen som jag då testade på Lutfina. Jag red på mitt nya bett i paddocken och Lutfina har nog inte gått så bra på länge asså! Hade på den nya sadeln också och den låg jätte bra, lite små trång i maknen men ska lägga en padd under så att vi får upp den lite. Lutfina gillade också sadeln, hon brukar bli sur när man testar nya sadlar men denna gillade hon :)
Jag red och bara red igenom henne, lite olika vägar, rörelser osv. Hon arbetade jätte fint! Jag börjar på upp arbetsglöden i henne igen, GLADCHEY! Tog även och hoppade ett hinder, måste ju provhoppa lite också, och hon har varit lite off i hoppningen men igår.... Hon taggade sönder så groft! Sjukt härlig känsla!
 
Mitt nya bett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0