Bääää.....

Heej alla blogg läsare, idag har jag varit i skolan(usch!)vi fick typ soppa och bröd.
Som ni kanske vet är att det ska sluta många i min klass och det kommer typ vara
3-4 tjejer och 5 killar (Tror jag)....
HIHI jag och malin hade as kul efter skolan idag, vi gick till Oasen och hänta hennes
bikini. Och sen åkte jag hem<33

Orkar inte ta några bilder men kanske kommer senare vi får se. Men en sak som jag ska är:
jag ska börja rida hos Johanna och hjälpa till med stall Hagen (www.hagensridcenter.se)
Kul kul!! Men eftersom att jag inte har några bilder på min outfit så fixa jag en annan bild som
är från Tysklands båten(stenaline<3)som jag gjorde om lite.....

Jag har inte så många som läser min blogg men dom som gör det har klass:*






I love Robin(L)

                          // Sarawhbby<33(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0