Matino

Son ni inte vet e att Matino är död min älskling. Så här skrev KRS om han

Martino

Född -91
Valack, Sv Halvblod
e: Martini 744
u: Lisette 10808

Inköpt i augusti 2001. Han är ca: 166 cm. Han fick kolik natten till påskafton 2010. Han var så illa däran så att han fick avlivas samma dag. Martino var en av de snällaste hästarna i stallet.


så här säger jag:
Matino var en ängel som vandra på krs marker. Han var snäll att rida och han var snäll i stallet,
han var snabb och klara dresyr och hoppning. Han var mångas älakling<3 Vila i frid<33


här är han:






Jag fick en bra bild på Lisa oxå men hon är som tur e inte död!<3



Hehe jag gjorde om den;)

LOVE

          Sarawhbby<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0