Sorry Älskisar<3

Sorry alla mina älskisar, jag kommer nog inte till vårcupen i dag:(((
Men jag ska försöka komma så vi får se hur det blir!:)

Mina älsk:

Ebba(L)
Andrea(L)
Hanna(L)
Ida(L)
M.M.(L)(L)

Som ni vet så är det lite bråk mellan mig och Amalia....
Men jag och malin vet hur det var, och det vet loa oxå men
hon vill inte bråka med mallan. Och jag har en fråga varför skriver
inte mallan not om min älskade Maliin?
vill inte bråka men de e som de e...

Skit i de nu! idag ska jag kanske rida titti eller non annan får se,
eller så åker jag till vårcupen. Men jag kan ju komma på finalen
för jag vet att non av dom kommer att vinna!!:)



My doggi!!


I love robin//

                      Sarawhbby<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0