USCH!!

Shi bloggen...
 Jag har ba haft en dåligdag för i skolan blir jag utslängd...( blah blah blah!) sen när jag pratar med min föken så ba nonskalerar hon mig som en jävla barn unge!!!! Sen när jag kommer hem har det regnat(det har kommit aska från himlen med regnet) och jag tar ut mina djur och en halv timma senare hittar jag ett av mina marsvin halv dött... Man jag får liv i han, men han blir bara sämmre och sämmre.... så det är bara att hoppas på det bästa..,

Not bra med dagen är att jag ska börja rida hos Johanna igen(längtar!)


Gjorde bara om non bild<3






I love Robin<3//
                              Sarawhbby<33

Kommentarer
Postat av: emmaa :DD <33333

älskar dig min sötnosa :* <33333333

2010-04-21 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0