justin bieber M.m........

Hejj bloggen! Idag gick jag från skolan typ halv ett...
För jag skulle till solgärde, och då var det så klart malin
som konstla till det! ;)
Vi stog vid våran busshållplats för Malin sa att det kom
 en buss 12:31... Men när klockan var 12.33, sa hon ''oj!
jag kolla fel''
ÅÅÅ vad jag fick damp för jag skulle vara där 13:00!!
så det var bara att springa. Jag sprang till sjukhuset
 och såg, BUSSEN!!!! Det var Crister så han stanna också
fick jag hoppa på:)

Många har jäte mkt i mot justin bieber men asså jag fattar inte varför??
Jag älskar ha och Jaden Smith senaste låt(never say never).
Jag har inte nåt i mot honom, men många hatar han... :(:/
Och jag förstår att man tröttnar för hans låtar spelas sönder(Många av dom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0