IKEA!

Heej hemma igen.... Jag har fått ett brev av min farmor som hälsar mig ett bra
sommarlov och 500kr!!! Haha jag fick de men inte min stora syster...,
Men det stog också not med högstadiet.


Idag var det skolavslutning, och 4 farväl:(
Till:
Iris ekman
Anna axelsson
Josefina hultberg klang
Amalia simonsson lövstrand

Jag kommer att sakna alla dom på olika sätt<3
Dom ska till....
Iris och Amalia= Toril.
Anna och josefina= Ytterby skolan musikklass.


Så efter ''SOMMAR''lovet kommer Jag, Loa ek och Malin acberger
vara kvar i min klass..
Men det blor la bra endå:((L)


Ne, nu ska jag bygga kök men först Birdland!!!




Jag och andrea från kungälvs crusingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0