'suck'

Om inte min blogg duger och om du bara ska
klaga, så har jag bara en sak att säga: FUCK OFF!!!
Och om inte bloggen duger så dra nu på en gång
din fege jävel!
''Å nej en anonym kommenterar och klagar, mitt liv
är förstöd'' NOOOOOT!!!!!!!!!
för er som undrar....
Så fick jag en kommentar om mina bröst.... *suck*
och den sa typ ''vad mkt puch up du har och kollar
du ner i mellan också''
Och till dig som sa det: Nej, jag har inte puch up
mina tuttar ser bra ut endå!
P.s om du inte är blind så ser du att jag blundar....


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är den finaste som finns !

So fuck off alla som inte säger det !<3

2010-09-25 @ 09:29:36
URL: http://feliciatollesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0