Blondi&Bosse på påskhoppning!

Heej bloggen!
Idag har jag tävlat och det gick jätte bra! Clearround !;D

När jag kom så träffade Bosse och Anna, sen gick vi till stallet.
Vi byggde upp banan och gick upp till våra hästar.
När jag fixade med Karmosin så kratsade jag hoven och ser att skon har
lossnat och några sömmar......
Så jag fick byta häst till Istria och hon ägde!
Hon var lite seeg men det fick gå endå. Jag kom in på banan och hoppade dom två första
hinderna.
Hoppade hela banan och fick clearround! :D
Se när jag går upp till stallet ser jag att bosse ska hoppa i trav på första hindret och
han tvekar. Hon kommer i galopp och han slänger sig åt sidan så att Bosse
hänger på Lesters sida och sadeln glider till magen och bosse släpper...
När jag ser att bosse ramlar av så säger jag: Nej, min bosse!
En tjej tar Istria och jag springer ner till bosse för att kolla så att allt gick bra.
Jag och bosse går upp mot stallet och allt är bra.
Tills jag ser att bosse är jätte besviken och dåh frågar jag: Vad är det?
Bosse: Jag får inte rida :'(.......
Karina ser också att bosse är ledsen så säger hon: Vi hinner inte värma upp någon häst
till dig.
Men! Då kom jag och tänka på att Istria är uppvärmd och klar!
Karina... säger jag. Istria är ju klar :D
karina: Justde! Tränsla och sadla henne snabbt!
Jag springer upp till stallet och hämtar henne, Bosse rider fram lite och går ut på banan......
Bosse tar en Clearround!
Bosse följde med mig hem och ska sova här :D!
(hoppbilder kommer!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0