Babbel

Lalala, sitter här för mig själv och tänte skriva lite om vad jag tänker :)
Shit, jag har fan suttit här en jag kom hem ju. sak först ;Ska jag resa mig? ja eller ne inte nu, måste bara fixa en; O *uppdaterar facebook* Åh, de händer ju ingeting, boooooring! Gräddkrig in my heart! Jag ska ju duscha nu...? varför sitter jag här och hoppas på att någon ska bli aktiv och kommentera..?
Typ dött juh..? Måste säga att bloggläsarna är dåliga på att kommentera :( Mer kommentarer= mer inlägg och gladare Sarah :D
'
'
Asg, jag sitter och skriver. Bla bla bla. Vet inte vad jag skriver och inte varför..? Kan ju vara bra för dom som inte har någon annat för sig så dom har någon att läsa på kvällen, jag är så snäll! X)
Yeeeeeyh, två nya händelser på Facebook!!! :D
Tänker på mitt, annas och Bosses gräddkrig som kommer snart, det ska bli AWSOME!!! OCh mitt och Bosses lilla gräddkrig idag... X'D
Nu ska jag kolla till mina djur, duscha och sen dricka te :D Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: :)

hahahahaha jag har också tråkigt!!! bläää nanana va kan man göra?.. kanske supa sig full, nää skola imon -.-

2011-08-23 @ 21:43:47
Postat av: the king :D

fin väder idag, hoppat något med dig kanin? :) den är fin va är det för ras`? :)

du verkar va bra på rida var rider du? :)

kan inte du typ testa ferga ditt hår brunt elr vill duva blod och dum haha nä skoja bara du har fin hår men undrar hur du ser ut i brunt hår :)

2011-08-23 @ 21:51:22
Postat av: Anonym

fin väder idag, hoppat något med dig kanin? :) den är fin va är det för ras`? :)

du verkar va bra på rida var rider du? :)

kan inte du typ testa ferga ditt hår brunt elr vill duva blod och dum haha nä skoja bara du har fin hår men undrar hur du ser ut i brunt hår :)

2011-08-23 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0