Dött, en hel dag?!

Detta är inte okej! JAg har tyvärr inte gjort några inlägg idag för jag hann inte. Men hallå? inga kommentarer eller något? Var är ni???
Dagen idag har sett ut så här:
Skola, de va väll..kul..? Eller nåt. Jag har varit med Malin och Aua hela dagen xD
Malin gjorde så att jag började gråta.. :'( Asså av glädje! Hon sa något, minns inte vad de var med jag återkommer om de, och jag skratta så det rann tårar!! x'D
Efter skolan skulle jag till Ytterby för jag skulle träffa Bosse och Anna :)
Var en stund med Silvano på Busstationen ;)
Anna och Bosse skulle rida på KRS så jag titta på, de va nog roligare! Dom lekte lite och körde lite balanse övningar XD Och jag skratta nonstop!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0