Lilla plutten!

Åh, jag saknar lilla plutten! Ska hälsa på honom någon dag ;)

Kommentarer
Postat av: en som verkligen inte gillar dig!

Men hallå? han har faktiskt ett namn!

2011-09-16 @ 22:03:26
Postat av: lovisa

hörre du! Jag kollade runt bland länkade bilder.. och sen såg jag en häst som är as lik en "ny" häst på ridskolan..

Är det Bosse verkligen as lik, + står det högre upp att han heter bosse/kallas. Han som står på ridskolan ser precis lika dan ut och heter boquet, vet inte om jag stavar rätt nu men :)

Om det är han får du gärna mejla mig på [email protected] ! även att jag är förstor/kommer aldrig rida han (trorjag) så skulle det var lite kul och veta lite om den nya "Halv galna ponnyn" :D

2011-11-10 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0