Sen morgon blogg :/

Sitter uppe i amanda's rum för hon hade tagit datorn.. Som vanligt!
Sov rätt länge idag också, som jag brukar göra ;) Usch, snart är det skola igen :( Orkar inte! Vill veta mitt nya schema nu så jag vet vilka dagar jag kan rida :D Asså inte Krs, andra hästar på G ;D
Idag händer det nog inte så mycket, ska till mamma bara. Så vet inte hur mycket inlägg det blir under veckan. Hur ska jag hålla bloggen aktiv? Jag har ju inga bilder på hennes datorn eller not!?
Kan ni fråga mycket? önskeinlägg??


Får väll ta hand om min lilla fåniga hund ;)

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Vilken söt hund :D

2011-08-16 @ 13:45:56
URL: http://lizziesthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0