Två timmars försök till lastning...

SHIT! Åkte till stallet de första jag gjorde imorse, hande inte ens ätit. Jag håller en privet lektion för Thea och Alice som gick super! Sen ska dom lasta Elena och det gick bara inte!! Elena är ett stort PRE sto som är lite bråkig ;)
Vi hade: två linor bakom som var kryssade, en som försökte dra in henne, en som skrammla med godis och en som stog med spön som försökte få henne framåt och inte smika åt sidan. Jag skulle dra in henne och hade spö och gjorde ''tobbe larsson style''. Jag höll även emot när hon kastade sig mot sidan och när hon ställde sig upp lite.
-google bild
Ägaren åkte hem och dom skulle byta transport. Vi alla skulle hem och äta, alla var lite irriterade!
Så dom ska ringa sen när jag ska hjälpa dom igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0