Bättre..

Nu har den mesta frustrationen gått över.. Är "lite" lack att vi inte kunde tävla idag, jag var så sjukt taggad! Jag ville så gärna!! Det lättar lite hela tiden.. Men vad kan man göra lixsom? Inget. En sak är att hon haltade bara i skritten och traven, men galoppen var det inget fel på. Hon drog ju över gräsmattan så det är galoppspår efter henne nu, dum häst! Jag bara sur för att hon smet. Hon var ju halt? Det är ett STO jag har och göra med och det märks! Jag gillar ju inte ston alls vanligt vis.... men Lutfina tycket jag endå om :/ Jag vet inte varför, men jag tycker mycket om henne...

Om jag inte gillar en häst så rider jag den inte. OM jag inte hade gillat att rida och sköta Lutfina hade jag inte gjort de heller, vill jag inte rida den hästen så behöver jag inte rida. Gillar jag inte hästen så lägger jag inte tid och energi på den, thats it! Kanske låter lite ''hårt'' i visas öron men så ligger det till för mig och så har det funkat för mig i alla år :P

-
Fint smile Lutfina x) Denna underbara bilden fångades av Anna Wingårdh, jag tycker mycket om den eftersom den visar min och Lutfinas relation, Jag försöker se vacker ut och hon busar till de ;P
Tänk va kul de hade varit att få hoppa henne idag.. Jaja, en annan gång!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: hej ! såg att hon inte riktigt kunde gå :( men tur att det börja gå över ! tack så jätte mycket du och lutfina ! :D

2011-12-11 @ 16:55:30
URL: http://teamkingsland.blogg.se/
Postat av: emma

sv: okej :( ja visst är hon ! l ! Lutfina va också super fin ockkså! ne kanske två månader inte alls länge :( dudå ?

2011-12-11 @ 17:15:37
URL: http://teamkingsland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0