Bunny, rör på fläsket!

Usch! min kanin börjar bli tjock! Inte okey bunny, du måste rör på dig mer ;)
Så jag och Emma ska ta med honom ut på en liten hopp tur i det underbara vädret..
En tjock kanin får ett kortare liv och Bunny ska stanna hos mig i några år till hade jag tänkt. Bunny är ju bortskämmd och det tycker jag att alla kaniner ska få vara, jag vet en del som är de, men om man ska skämma bort sin kanin måste man se till att den håller sig i bra from. Jag ser det som en skyldighet att hålla i gång sin kanin :) Med Bunny hoppar jag och går promenader på tomten.
Idag blir det röra på fettet! xP

Kommentarer
Postat av: Sara - Häst&Ponny ryttare och hoppyfotograf

Blir han som mina snart^^;)

Tjocka feta och goa!

7 år e dom nu typ<3 Och egentligen blir dom ara piggare och piggare!gladare och gladare nu efter flytten!

2011-12-30 @ 11:57:00
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0