Dagen flög iväg...

Sista dagen i skolan var jätte mysig! Efteråt åkte jag till Sara och vi gic och julshoppa lite :P På hemvägen stannade vi hos farmor en sväng.. När vi väl var på väg hem ringer pappas/våran kompis pappa och säger att hennes bil har gått sönder så vi får hämta henne i stan, fick vänta på Göteborgs bärgaren i 1,5 timmar -.-' Men nu är jag hemma igen! Glömde bort bloggen eftersom jag la ifrån mig datorn och kollade på film lite :3 Någon random på 6:an, rätt bra! Ska sova nu så orkade inte kolla klart på den :)
Nu så regnar det ute... Jippie! Ska det inte komma snö? Det är ju bara fyra dagar kvar till Julafton!! Snön har lite tid på sig att komma!!! :P
Nepp, nu ska jag soova! :)

Man vet aldrig vad som hämder när Sara har min dator och jag äter kaktus och citron sorbe (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0