Den man förlorar vinner någon annan..

Sista dagen på ridningen, sista lektionen med Ulle..
Idag var det sista gången på KRS. Jag fick rida Kung Louie, ÄLSKA!
Vi red lite WE, gick förbi en skylt som låg på manegeunderlaget, gick emellan lite tunnor och sockerbitar och hoppade över sockerbitar/Kongahälla ridsällskap-skylten. Det var grymt kul!! Vi använde oss av flockbetéendet ''följa rumpan framför'', behövde bara det lite gran men sen klarade vi oss själva :)
Ulles sista dag... Idag var det sista gången vi hade Ulle eftersom hon slutar, hon fick ett bra joberbjudande.. Jag kommer sakna Ulle sjukt mycket! När vi red tänkte jag ''Äh, detta var väll inte så farligt'' men när vi kollade på en film så blev jag lite tårögd och när vi kramade henne hejdå då brast jag.. Jag och Ulle stog och kramades och grät enormt tillsammans. Jag trodde inte att jag skulle ta de så här.. Men Ulle, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

(Bilder- Facebook)

Kommentarer
Postat av: julia

hej ! vi länkbytade nån gång och bara för det kikade jag in på din blogg ! fin blogg !! :D kolla gärna min också ;)

2011-12-17 @ 01:52:36
URL: http://juliaignell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0