Dominique!

Vi drog ju till stallet idag. Sara började göra klar Nelson och jag blev litesugen på att rida tillsamans med henne så jag gick upp till Carina och kollade vilken häst jag kunde rida och jag fick Dominique :) Jag fick rida i mina ''civilkläder'' och KRS hjälm xP Lite smått kul! Vi red alla i ridhuset, jag, Sara, Malin och selina. Vi hade en rolig ridtur. Jag tränade inte på något speciellt, har inte ridit henne på typ 2 år så jag red lite bara :) Först red vi med sadel men den sista kvarten så red vi barbacka :3
Emma kom in med Lady och red henne när jag och Sara skrittade av och så klart så skulle Lady slänga av Emma. När man ramlar av Lady går hon inte att fånga sen.. Så jobbig! men hon galopperar, gör bocksprång, fiser mm x)

För mig och Dominique gick de bra iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Ojdå!XD

Såg ut som de stod ridit tillxD

2011-12-27 @ 21:02:01
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0