En ''vanlig'' promenad med Bonito bort till stallet...

Jag och Bonito gick bort till stallet för tredje gången idag.. Jag gick bort och ropade på hästarna som galopperandes, men inte Adennern.. :(  När jag stog där så kommer en bil, ägarna. Jag pratade med dom en stund medans dom tog in hästarna och fodrade. När vi skulle ge oss hemåt så frågade dom om jag ville åka med dom men vi fick inte plats med Bonito så han som äger hästarna gick men med mig. När vi nästan var framme vid deras hus, som står brevid vårat, så springer det något över vägen i full fart! En svart ''liten'' tjock sak, ett vildsvin. Bonito blev då galen! FATTA ATT JAG BLEV RÄDD?! xD
När den hade sprungit över så pratade vi lite till, ni får veta om någon dag!! :D


Det är en del vildsvin här omkring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0