Ja jag vet!

Jag är dullt medveten om att min uppdetering har inte varit den bästa på senaste om man säger så... Men jag ska försöka ta tag i bloggen nu! Idag är jag hemma och jag ska äta lite sen ska jag gå ut och hämta in Bunny lite så att han får komma in lite och leka av sig. Han har bara sutot ute i sin bus de senaste.. Inte bra! Så idag ska jag passa på att ta ut eller ja in honom och så ska vi leka lite.  Men först behöver jag något i magen..Blir nog rostade mackor och gröt, mumms! Undrar vad jag ska skämma bort Bunny med idag..? Hmmm..  svårt! Han blir nog glad att få komma in och kolla lite. Vädret idag är ju bara underbart! Kraftiga vidbyar och spöregn är de hos mig!  Jaja, jag överlever nog denna lilla stormen.  Min dag idag kommer handla om Bunny och bakning, för bakning står på schemat! Kooolakakor!

Idag ska vi på upptäckfärd, inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0