JUUUULIAAA!

Hello!
Nu sitter jag och Julia i skolan och har NO, vi äger ;) Vi skulle läsa upp något för varandra och sen skriva ner stödord till ögat, ''bra att veta''. Vi är klara så vi gör typ ingenting! :D Loove it! Dagen idag ser underbar ut, NO-Arbetspass-Lunch-Film-Arbetspass och efter skolan blir det Lutfina. Jag håller nog lektion med barnen först och sen hoppat jag Lutfina. Jag kan ju hoppa lite på vägen eftersom det inte kommer några bilar där uppe i skogen... :) Bara något hinder isåfall, behöver arbeta lite i paddocken också. Idag blir det mycket över gångar :3 Bygga upp rumpan på Lutfina ''lite''!
Men nu är det skola som jag ska tänka på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0