Kates Little Star

Nu får ni veta vad jag snackade om häromdagen! :D

Nu har varit och ridit på Kates Little star!! Skit kul! Grannen har ju ett stall, där har jag ridit idag :)
Jag fick inte rida Reje (adennern) idag men jag fick rida Kates Little Star, u; Kiss me Kate och e; Robin Z, samma pappa som butterfly flip, vi red ut en sväng och det var jätte kul! Vi red först på vägen, in på en lite mindre väg och sen kom vi fram till en grus/sand väg.
Vi skrittade lite till sen tog vi trav en bit, det kom en stor uppförsbacke och då tog vi galopp! Vi galopperade en bit och sen bröt vi av och vände. På vägen tillbaka sa han som har hästarna; Vi tar och galopperar, för jag tror att de e de dom vill. Han hade såå rätt! Kates Little Star drog full galopp och blev jätte pigg! :D Vi galopperade en bit och sen bröt vi av till skritt.
Vi tog vägen genom skogen hem och det var jätte kul!
Det var jätte kul!!











(inte jag som rider på bilderna! dom är från någon klubbtävling)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0